Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009

Χρόνια και ζαμάνια...

Οκ, το έπιασα το νόημα. Ήρθε επιτέλους η ώρα να δώσω λίγο βάρος στο παραπονεμένο μου blogακι! Τώρα βέβαια που το θυμήθηκα φεύγω για διακοπές, αλλά τι να κάνουμε, κάλιο αργά παρά ποτέ! Μαζί με μένα, θα πάνε διακοπές και οι δημιουργιές μου, εκτός βέβαια από αυτές που θα περάσουν το καλοκαίρι στο άλλο τους σπίτι στη Μανιφακτούρα, στα Εξάρχεια (Ζωοδ.Πηγής απέναντι από το παρκάκι).
Πρώτος σταθμός: Φλορεντία
Είμαι πανέτοιμη για αγορές υλικών! Έχω πάρει τις πληροφορίες μου και ξεκινώ.
Θα ξεκινήσω από ένα craft shop που λέγετε Zest και είναι στη via della Mattonaia καθώς και το Mercato di Sant'Ambrogio, περιοχή S.Ambrogio και τα δύο.Ένα άλλο καλό με υλικά ραπτικής είναι το L'Agomago στη via Arnolfo, 3 red. Για υφάσματα μου πρότειναν το Bacci στη via dell'Ariento. Επίσης υπάρχουν αγορές όπως αυτή του S.Lorenzo στον ομόνυμο δρόμο και κάθε Τρίτη το παζάρι του "Le Cascine Park" που αξίζει να το δεις λένε.
Θα τα επισκεφτώ ΟΛΑ και θα σας πω...

1 σχόλιο: